Robert German ny partneransvarig på SiteDirect

Som en viktig del i webb- och e-handelsplattformen SiteDirects partnersatsning är Robert German ny partneransvarig från 1 augusti.

Den som följt SiteDirect känner kanske igen Robert som för några år sedan var affärsutvecklare i företaget. Sedan dess har han jobbat som e-handelsansvarig på Goods AB och samlat på sig värdefull erfarenhet som nu ska hjälpa kunder och partners att lyckas ännu bättre på webben.

- Efter att ha jobbat i två år som e-handelsansvarig vet jag hur stark SiteDirect-plattformen är på att skapa konkurrensfördelar och öka konverteringen och lönsamheten. De erfarenheterna tar jag med mig in i rollen som partneransvarig. Det händer otroligt mycket på SiteDirect nu när det gäller både plattformsutveckling och framtidsvisioner och det känns som en väldigt spännande resa att vara med på, säger Robert German.

Daniel Teglander, VD på SiteDirect:
- Vi vill växa vidare tillsammans med partners och kunder och det är grymt att ha Robert tillbaka i SiteDirect-familjen för att utveckla partnersamarbetet.

För mer information kontakta:
Robert German, partneransvarig SiteDirect
E-post: robert.german@sitedirect.se