Tele2Comviq introducerar marknadens lägsta kvällspriser

- Sänker priserna på Comviq Kväll med över 60%

Tele2Comviq introducerar idag helt nya priser på det populära abonnemanget Comviq Kväll. Priserna sänks med drygt 60 % och att ringa på kvällar och helger kostar nu 9 öre per minut att jämföra med tidigare 24 öre per minut. Nya Comviq Kväll innefattar också sänkta priser dagtid, på SMS samt sänkt månadsavgift. − Som vanligt när vi introducerar något nytt så innebär det att vårt erbjudande är klart bättre än någon av våra konkurrenters, säger Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder på Tele2. Med Comviq Kväll kombinerar vi en väldigt låg månadsavgift med extremt låga minutpriser. Lanseringen av nya Comviq Kväll är en del av Tele2Comviqs julkampanj som startar den 15 november. I samband med denna sänks också priserna på Comviq Dag från 1,50 dagtid till 1 krona per minut i Tele2Comviqs nät i Sverige. Även månadsavgiften sänks på Comviq Dag från 49 till 39 kronor. De nya priserna för Comviq Dag respektive Comviq Kväll omfattar alla som tecknar ett nytt eller förlänger ett befintligt abonnemang. I samband med julkampanjen kommer alla kunder som tecknar eller förlänger något av Tele2Comviqs abonnemang att kunna köpa ett antal GSM- och 3G-telefoner till extra förmånliga priser, bl a Sony Ericsson K700, Samsung E 330 och Samsung Z107. Nya priser Comviq Kväll (gamla priser inom parentes): Minutavgift kvällar och helger till 3,4 miljonerTele2Comviqkunder samt till det fasta nätet i Sverige: 0,09 kronor (0,24 kr) Minutavgift kvällar och helger övriga mobiloperatörer: 1,50 kronor (2 kr) Minutavgift dagtid alla nät/operatörer: 3,75 kronor (4 kr) Öppningsavgift: 0.50 kr/samtal SMS per styck: 1,10 kronor (1,25 kr) MMS per styck: 2,75 kronor Månadsavgift: 39 kronor (59 Kr) För mer information, vänligen kontakta: Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00 eller Tele2 Mediaservice 08-56 26 46 26