TILLÄGG TILL PRESSMEDDELANDET AVSEENDE CONCENT UTVECKLING HOLDING 3 AB (PUBL) ÅRSREDOVISNING FÖR 2016

Som framgår av tidigare pressmeddelande idag avviker avlämnad revisionsberättelse från standardinnehåll.

Peter.gustafsson@aggancio.com

Denna information är sådan information som Concent Holding AB (publ.) är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 28/4, 2017 kl. 10.30 CET. Detta pressmeddelande finns även tillgängligt online på www.concent.se och www.news.cision.com/se.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concent är ett nationellt fastighetsutvecklingsbolag som skapar hem och mötesplatser. Med hjärta, samhällsansvar och finansiella resurser utmanar vi de stora bjässarna i branschen. Det handlar om att skapa ett resultat där kvalitet, miljö, ekonomi och människa är i balans. I praktiken betyder det att vi utvecklar hyresrätter med fokus på ungdomar och studenter, bostadsrätter som fler har råd med och platser där människor möts i form av gallerior, skolor, idrottsarenor med mera. Det goda samhället bygger vi nämligen tillsammans.