Consilium AB inbjuder till VD träff kring niomånadersrapporten

Consilium AB inbjuder till träff med Consiliums VD och koncernchef Ove Hansson. Han kommer presentera Consiliums verksamhet och företagets niomånadersrapport, torsdagen den 25 november kl. 15.00 - 16.00.

VD träffen kommer äga rum i Consiliums lokaler, vid Saltsjökvarn i Nacka, Västra Finnbodavägen 2, 7 trappor.

Vänligen anmäl ert intresse att närvara senast onsdagen den 24 november kl. 16.00 till Rosie Engström på

telefon: 08-563 053 01, e-post: rosie.engstrom@consilium.se.

Det finns även möjlighet att deltaga per telefon genom att ringa telefon nr. 08-627 81 50.

Stockholm 2004-11-17

CONSILIUM AB (publ)

För ytterligare information kontakta:

Consilium AB

Carl Adam Rosenblad, Investor Relations,