Premiär för Coop Konsum i Hammarby Sjöstad

Report this content

Premiär för Coop Konsum i Hammarby Sjöstad Onsdagen den 22 januari är det premiär för Coop Konsum i Hammarby Sjöstad. Butiken har ett centralt läge mittemot tvärbanans hållplats Sickla Kaj. Butiken har en yta på ca 950 kvadratmeter, en stark färskvaruinriktning och ett stort urval av ekologiska produkter. Det kommer att finnas en matmästare som har gedigen kunskap om mat, ekologi, recept och mycket mera. - Vi vill fylla ett behov för de som bor och arbetar i det nya Hammarby Sjöstad. Vi vill vara den moderna kvartersbutiken med ett stort utbud av färdiga maträtter i kombination med ett brett dagligvarusortiment, säger Helen Sandberg, butikschef Coop Konsum Hammarby Sjöstad. Coop Konsum satsar på butikslägen med god tillgänglighet, där matmästeri, ekologi och kundbemötande är viktiga hörnstenar. Ytterligare upplysningar Helen Sandberg, Butikschef Coop Konsum Hammarby Sjöstad 08- 55 69 78 90 Annika Rutgersson, Områdesansvarig Coop Konsum 070- 643 29 37 Ulrika Ekström, Informationschef, Coop Sverige AB 08-743 15 83 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/21/20040611BIT21520/wkr0006.pdf