Peder Lamm medgrundare i fond som investerar i lyxvarumärken

Peder Lamm är vår folkkäre antikexpert, tv-profil och en flitigt anlitad föreläsare men vad många inte vet är hans djupa kunskap och näsa för investeringar.

Se intervjun

I den här spännande intervjun diskuterar vi antikviteter och historien kring lyxvaror som gör det till en intressant investering. Vi får också höra mer om fonden som Peder Lamm varit med att starta.

Hör Peder Lamms berättelse om hur hans intresse för antikviteter startade från tidig ålder. Hur vår konsumtion och intresse för statusprylar förändrats över tid och varför antikviteter, fina viner och lyxvarumärken är en bra investering.

Om Peder Lamm

Peder Lamm är en erkänd antikexpert, tv-profil och fd chefredaktör för magasinet Connoisseur. Han är författare till den populära boken “De dolda skatterna.” Peder är flitigt anlitad som auktionsförrättare, konferencier och föredragshållare inom ämnen som antikviteter, konst, lyxvaror, mat och dryck.

Mer information
Om du vill veta mer om bolagen eller önskar mer information om aktuella emissioner i de bolag som intervjuas kontakta oss via e-post info@corneliapr.com eller genom att gå med i Facebook-gruppen Cornelia News Network.

cornelianews.com

Om oss

Vi hjälper bolag att kommunicera med aktiemarknaden Vi vänder oss till företag som vill öka intresset för aktien som en del i bolagets IR strategi och marknadskommunikation med nyheter som bolaget vill komma ut med eller i samband med emission och IPO. Våra format: C-Talk Intervju med VD eller annan befattningshavare i syftet är att bygga marknadens förtroende och ge en djupare kunskap om företaget, affärsmöjligheten och potentialen. Deep-Talk Intervju med en medarbetare i verksamheten för att ge aktieägarna en bättre bild av det operativa arbetet. Live-TalkIntervju med VD eller annan befattningshavare för att kommentera eller förtydliga ett PM eller kommunikation från bolaget. Det kan även vara en händelse, förändrat marknadsläge, trend eller lagstiftning som väsentligt påverkar bolagets verksamhet och framtid. Se alla intervjuer på www.cornelianews.com Kontakta Cornelia PR för samarbeten och läs mer om våra tjänster: www.corneliapr.com/tjanster/