CTT Systems (publ) ordinarie bolagsstämma

CTT Systems (publ) ordinarie bolagsstämma På CTT Systems ordinarie bolagsstämma invaldes Tomas Torlöf som ordinarie styrelseledamot och Nils Peter Magnusson som suppleant efter avgående Tom White respektive Anders Hansson som båda avböjt omval. På efterföljande konstituerande möte omvaldes Karl-Axel Granlund till styrelsens ordförande. CTT Systems AB, med säte i Nyköping, är noterad vid OM Stockholmsbörsen AB O-lista. För ytterligare information vänligen kontakta: Torbjörn Johansson Håkan Gunnarsson VD Administrativ chef CTT Systems AB CTT Systems AB Tel:0155-284410 0155-284410 Fax:0155-290884 0155-290884 E-post:torbjorn.johansson@ctt.se hakan.gunnarsson@ctt.se Hemsida: www.ctt.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00320/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/14/20011114BIT00320/bit0002.pdf