DELÅRSRAPPORT 2004-07-01 - 2004-09-30 (3 MÅNADER)

DELÅRSRAPPORT 2004-07-01 - 2004-09-30 (3 MÅNADER) · Nettoomsättningen för delåret uppgick till 2,4 Mkr (2,5 Mkr) · Resultat efter skatt delår -2,6 Mkr (-3,4 Mkr) och kassaflödet före finansieringsverksamhet -1,6 Mkr (-7,5 Mkr) · Resultatet per aktie för delåret uppgick till -0,40 kr (-0,67 kr) · Thomas Cook beställer Zonal Drying® system till tre B757-200 flygplan · Air Berlin beställer Zonal Drying® system till två nya B737-800 flygplan · Första ordern på befuktare till Airbus A380 superjumbo erhållen · Flygleasingbolag beställer Zonal Drying® system till ett CRJ-200 flygplan För mer information kontakta Torbjörn Johansson VD Håkan Gunnarsson Adm. chef CTT Systems AB CTT Systems AB Box 1042 Box 1042 611 29 NYKÖPING 611 29 NYKÖPING Tel: 0155-20 59 00 Tel: 0155-20 59 00 E-mail: torbjorn.johansson@ctt.se E-mail:hakan.gunnarsson@ctt.se Hemsida: www.ctt.se Organisationsnr: 556430-7741 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/11/20041111BIT21670/wkr0001.pdf Hela rapporten