Saudi Arabian Airlines beställer utvärdering av zonal drying tm system från CTT systems.

SAUDI ARABIAN AIRLINES BESTÄLLER UTVÄRDERING AV ZONAL DRYING TM SYSTEM FRÅN CTT SYSTEMS. Under den pågående flygmässan i Dubai meddelar CTT Systems att Saudi Arabian Airlines beställt utvärdering av Zonal Drying TM System i ett MD90 flygplan. Saudi Arabian Airlines har option att, efter genomförd utvärdering, utrusta sina resterande 28 MD90 flygplan med Zonal Drying TM System. Leverans av systemet kommer att ske under andra kvartalet 2002. - "Vi är glada att kunna presentera ytterligare en beställning från Mellanöstern här på flygmässan i Dubai, säger CTT Systems VD Torbjörn Johansson. Tillsammans med gårdagens beställning från Emirates bekräftar det intresset för vårt system i den här delen av världen" avslutar Torbjörn Johansson. CTT Systems AB, med säte i Nyköping, är noterad på Stockholmsbörsens O- lista. För ytterligare information vänligen kontakta: Torbjörn Johansson Gunnar Nilsson VD Försäljnings- & Marknadschef CTT Systems AB CTT Systems AB Tel: 0155-284410 0155-284410 Fax: 0155-290884 0155-290884 E-post: torbjorn.johansson@ctt.se gunnar.nilsson@ctt.se Hem sida: www.ctt.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/07/20011107BIT00530/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/07/20011107BIT00530/bit0001.pdf