Delårsrapport januari-september 2002 för Cyber Com Consulting Group Scandinavia AB (publ) Sammanfattning: · Omsättning uppgick till 264,3 MSEK · Rörelseresultatet före goodwill uppgick till 3,2 MSEK eller 1,2% · Affärsområde International fortsätter att utvecklas positivt · Viktiga avtal med Sony Ericsson, ASSA ABLOY, Medtronic Physio- Control i Europa · Andelen lösningsinriktade affärer har ökat under tredje kvartalet De nio första månaderna 2002 har präglats generellt av en svår marknad. Cyber Coms tre affärsområden Telecom & Services, e-Business och International har i olika grad påverkats. Alla tre affärsområden visar dock ett förbättrat resultat kvartal tre jämfört med kvartal två. För hela rapporten se bifogde sidor. Den finns också tillgänglig på www.cybercom.se För ytterligare information eller kommentarer, vänligen kontakta, Mats Alders VD och koncernchef, Cyber Com 08 - 578 646 99 070 - 7253200 Mats Johansson CFO, Cyber Com 08 - 578 646 22 070 - 8343356 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/16/20021015BIT01180/wkr0001.pdf Hela Rapporten