Förslag till styrelse i Cybercom

Förslag till styrelse i Cybercom Inför den ordinarie bolagsstämman den 15 april 2003 föreslår nomineringskommittén omval av Cybercoms samtliga sju styrelseledamöter. Dessa är: *Gert Schyborger, f 1940, Vice VD SAAB AB. Styrelseledamot och ordförande sedan 2000. *Per Bergström, f 1958. Grundare av Cybercom. Styrelseledamot sedan 1997. *Lars Persson, f 1956. Senior Advisor Telenor. Styrelseledamot sedan 1998. *Kerstin Ryer, f 1948. VD HumanPartner AB. Styrelseledamot sedan 2000 *Christer Sandahl, f 1944. Executive Chairman MyTravel Northern Europe AB. Styrelseledamot sedan 2000. *Pekka Seitola, f 1958. Grundare av Cybercom. Styrelseledamot sedan 1997. *Peter Törnquist, f 1953. Managing Director CVC Capital Partners. Styrelseledamot sedan 1998. Den under 2002 informellt tillsatta nomineringskommittén består av Cybercoms styrelseordförande Gert Schyborger, John Örtengren, representant för de mindre aktieägarna via Sveriges Aktiesparares Riksförbund samt Per Bergström, en av bolagets två grundare, styrelseledamot och representant för de större aktieägarna. För ytterligare information, kontakta Mats Johansson CFO, Cybercom 08 - 578 646 22 070 - 8343356 Cybercom Group är ett IT-konsultföretag med fokus på att utveckla och stärka kundens verksamhet genom att leverera affärsutvecklande IT- lösningar inom telekom, finansiella tjänster och läkemedelsindustri. Cybercom grundades i Sverige 1995 och är sedan 1999 noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Cybercom är en finansiellt stark koncern med verksamhet i Europa och kontor i Sverige, England och Danmark. Vi är ca 300 medarbetare med en genomsnittlig konsulterfarenhet på tretton år, som i kreativ och utvecklande miljö sätter värde i professionalism, erfarenhet, relationer och det resultat vi levererar. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/02/20030402BIT01440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/02/20030402BIT01440/wkr0002.pdf