Presentation av Cyber Coms delårsrapport

Att: nyhetschefen Presentation av Cyber Coms delårsrapport Onsdagen den 25 oktober lämnar Cyber Com delårsrapport för perioden januari-september 2000. Cyber Coms VD och koncernchef, Mats Alders, presenterar rapporten och bolaget på Operaterassen i Stockholm torsdagen den 26 oktober. Tid: Torsdagen den 26 oktober kl 07.45. Plats: Operaterassen, Stockholm Förtäring: Bolaget bjuder på frukost. Anmälan till: traffar@fti.se Presentationen sänds på www.financialhearings.com den 26 oktober kl 15.00. Vid frågor, kontakta: Maria Svensson, informationschef Cyber Com 08-678 78 80, 0708-644 708. Cyber Com erbjuder ett integrerat helhetskunnande inom e-Business och telekom med spetskunskaper inom modern systemutveckling och projektstyrning samt marknadskommunikation. Omsättningen för första halvåret 2000 var 176,2 Mkr (89,8 Mkr) med ett resultat efter finansnetto på 15,8 Mkr (5,9 Mkr). Cyber Com är noterat på OM Stockholmsbörsens O- lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/25/20001025BIT00510/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/25/20001025BIT00510/bit0002.pdf