Press- och analytikermöte på Cybercom 4 december

Till redaktionen Press- och analytikermöte på Cybercom 4 december Cybercom bjuder in till press- och analytikermöte torsdagen den 4 december kl.10.00. Cybercoms VD och koncernchef Mats Alders kommer att medverka. Plats: Cybercom, Norrmalmstorg 16. För ytterligare information, vänligen kontakta: Mats Alders, VD och koncernchef Cybercom Group Mobil. + 46 707 253 200 Tel. + 46 8 578 646 00 Cybercom är ett IT-konsultföretag med fokus på att utveckla och stärka kundens verksamhet genom att leverera affärsutvecklande IT-lösningar inom främst telekom och finans. Cybercom grundades i Sverige 1995 och är sedan 1999 noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Cybercom är en finansiellt stark koncern med verksamhet i Europa och kontor i Sverige, England och Danmark. Vi är ca 300 medarbetare med en genomsnittligt konsulterfarenhet på tretton år, som i kreativ och utvecklande miljö sätter värde i professionalism, erfarenhet, relationer och det resultat vi levererar. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/03/20031203BIT00720/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/03/20031203BIT00720/wkr0002.pdf