Reuters tecknar globalt ramavtal med Cybercom

Reuters tecknar globalt ramavtal med Cybercom Reuters, världens ledande leverantör av finansiell information och nyheter, bekräftar ett långt strategiskt partnerskap med Cybercom genom att teckna ett ramavtal gällande konsulttjänster. Avtalet täcker samtliga Reuters verksamheter globalt och gäller tillhandahållande av konsulttjänster för integration, projektåtagande och application management. -Ramavtalet ser vi som ett stort erkännande av vår kompetens inom finansiella tjänster, då vi är utvalda i hård konkurrens när Reuters samtidigt minskar antalet leverantörer, kommenterar John Baun, ansvarig för Cybercoms verksamhet i England. För ytterligare information, kontakta Mats Alders, VD och koncernchef, Cybercom Group 070 725 3200 John Baun, VD Cybercom UK +44 (0)20 7378 1351 Besök även gärna Cybercoms nya webb www.cybercomgroup.com Cybercom är ett IT-konsultföretag med fokus på att utveckla och stärka kundens verksamhet genom att leverera affärsutvecklande IT-lösningar inom telekom, finans och läkemedelsindustri. Cybercom grundades i Sverige 1995 och är sedan 1999 noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Cybercom är en finansiellt stark koncern med verksamhet i Europa och kontor i Sverige, England och Danmark. Vi är ca 300 medarbetare med en genomsnittlig konsulterfarenhet på tretton år, som i kreativ och utvecklande miljö sätter värde i professionalism, erfarenhet, relationer och det resultat vi levererar ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/27/20030327BIT00160/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/27/20030327BIT00160/wkr0002.pdf