Ny leksaksaffär öppnar i In: gallerian i Sundsvall

Under april öppnar Lekextra, en ny leksaksaffär, i In: gallerian mitt i centrala Sundsvall. Lokalerna utvecklas just nu av fastighetsägaren Diös till att stå färdiga inom kort. Adressen är Storgatan 30 och butiken ligger på plan 2 i gallerian.

- Det känns bra att kunna erbjuda Lekextra ett centralt läge i In: Gallerian i Sundsvall. Nytt utbud som attraherar fler är del av stadsutvecklingen i Sundsvall. Nu gör vi klart för inflyttning som kommer att ske redan inom några veckor, säger Maria Persson, centrumledare, Diös Sundsvall.

- Vi tror på Sundsvalls innerstad och det känns väldigt positivt att vi har hittat en så fin lokal i in: Gallerian med bra läge. Vi ser mycket fram emot öppning och hälsar alla nya kunder varmt välkomna, säger Erik Lindström, butiksansvarig, Lekextra.

Maria Persson, Centrumledare, Diös Sundsvall
E-post: maria.persson@dios.se

Erik Lindström, butiksansvarig, Lekextra
Telefon: 070-261-47 16