Displayit tecknar strategisk miljonorder med telekombolag avseende kontrollrumsutrustning · Ordervärdet är initialt cirka 2,4 mkr. · Tekniken gör det möjligt för telekombolag att effektivt och säkert övervaka telefon- och datatrafik i sina nät. · Efterfrågan för digital bildutrustning möjliggör att bevakning av offentliga miljöer, trafik och industriproduktion ökar kraftigt. · Displayit fortsätter att befästa sin starka position inom området för kontrollrumsutrustning, Displayits bedömning är att marknaden inom detta område kommer att omsätta drygt hundra miljoner kronor årligen inom en femårsperiod. För ytterligare information kontakta: Svante Lundqvist, VD, Displayit AB (publ) Telefon:+46 8 545 874 36 E-mail: Svante.lundqvist@displayit.com Mer om Displayit finns på www.displayit.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/03/20031003BIT00360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/03/20031003BIT00360/wkr0002.pdf

Om oss

Displayit skapar, marknadsför och säljer kundanpassade professionella digitala presentationslösningar ("PDP"). Displayit erbjuder företag och organisationer möjlighet att kommunicera realtidsuppdaterade och målgruppanpassade budskap.