DNG, Dial Nxt Group mot O-listan med Swedbank Markets

DNG, Dial Nxt Group mot O-listan med Swedbank Markets DNG har för avsikt att ansöka om en O-listenotering vid OM Stockholmsbörsen. En sådan notering avses ske under hösten. Som rådgivare har bolaget Swedbank Markets. Swedbank Markets tar också från och med måndag den 5 juni över handeln på Nya Marknaden. För mer information kontakta: Lars Andersson, VD DNG, 070-753 00 00 Björn Ogenstam, Swedbank Markets, 0708-30 88 82 DNG, Dial Nxt Group, är noterade på Nya Marknaden och arbetar som rådgivare och konsulter inom området för integrerad marknadsföring. Vi skapar och utvecklar lönsamma kundrelationer för våra uppdragsgivare och vår affärsidé bygger på att vi ger våra kunder den bästa avkastningen på sina marknadsföringsinvesteringar. DNG består idag av 13 bolag som de flesta sitter under ett och samma tak. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/31/20000531BIT00980/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/31/20000531BIT00980/bit0002.pdf