DOROs årsredovisning

DOROs årsredovisning DOROs årsredovisning är under distribution. VD Gunnar Åkerblom skriver i sin kommentar : " DOROs aktieägare kan idag se ett bolag som är i ett väsentligt bättre skick än för ett år sedan. Vi har nu lagt en god grund för konsolidera DORO ytterligare och givet att marknaden och US-dollarn kursen inte drastiskt förändras i ogynnsam riktning ser jag framför mig en fortsatt positiv utveckling och ett förbättrat resultat.". I samband med bolagsstämman 13 mars kommer en bedömning av affärsläget att lämnas för verksamhetsåret. Tidplaner 3/3 Förvaltarregistrerade aktier skall vara tillfälligt registrerade i eget namn 3/3 avstämningsdag i VPC:s aktiebok för att kunna deltaga i bolagsstämman 7/3 senaste dag för anmälan till bolagsstämman kl 15.00 13/3 bolagsstämma på Scandic Hotel Star i Lund kl. 17.00 Kommande rapporter Kvartal ett : 25 april Kvartal två : 18 augusti Kvartal tre: 21 oktober Bokslutskommuniké: 30 januari 2004 Årsredovisning för 2003: mitten av februari 2004 Bolagsstämma för 2003: 15 mars 2004. Årsredovisning och annan information kan hämtas på Internet; www.doro.com För frågor var vänlig kontakta: VD Gunnar Åkerblom 046-280 50 61 eller vVD Ingvar Karlsson 046-280 50 62 Lund 2002-02-14 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/14/20030212BIT01120/wkr0001.pdf Hela rapporten