Duni Groups års- och hållbarhetsredovisning för 2021 finns nu tillgänglig på webben

Duni Group meddelar idag att företaget publicerar den fullständiga års- och hållbarhetsredovisningen för 2021 som PDF och ESEF-fil på företagets hemsida under rubriken Om oss – Rapporter, https://se.dunigroup.com/sv/corporate/investor-relations/reports.

Länk till digital version av års- och hållbarhetsredovisningen https://duni.inpublix.com/2021/.

Årsstämman hålls den 17 maj 2022. Aktieägare kan utöva sin rösträtt på årsstämman även genom poströstning. För mer information, se hemsidan.

Magnus Carlsson, CFO

Duni Group är marknadsledande inom attraktiva, miljöanpassade och funktionella produkter för dukning och take-away. Koncernen marknadsför och säljer två varumärken, Duni och BioPak, vilka finns representerade på över 40 marknader. Duni Group har cirka 2 200 anställda fördelat på 24 länder med huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Duni AB är noterat på NASDAQ Stockholm under kortnamnet ”DUNI”. ISIN-kod är SE0000616716. Denna information är sådan information som Duni AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 13 april 2022 kl. 16.35. Dunigroup.se