Travellink lanserar lojalitetsprogram

Under förra året lanserades Travellinks program för medlemmar vilket omedelbart blev en succé. För att stärka bandet ytterligare med medlemmarna lanseras nu Travellinks lojalitetsprogram där kunderna har möjlighet att samla poäng på sina flyg, hotell, tåg samt flyg+hotellbokningar.

Kunderna får utöver bonus på sina intjänade poäng tillgång till exklusiva erbjudanden och kan enkelt överskåda sina köpta resor på medlemssidan samt spara information om sig själva och sina medresenärer.

”Äntligen har en länge efterfrågad tjänst blivit realitet. Lojalitetsprogrammet är ytterligare ett steg i riktningen mot ett mer personligt utbud. Framöver kommer våra medlemmar kunna specificera preferenser som avreseort, favorit destinationer etc. vilket i sin tur leder till att vi kan anpassa vårt utbud för att bättre matcha kundernas behov” säger Elisabeth Lindberg, Marknads och Försäljningschef Privatresor.

Kunder som ännu inte blivit medlemmar hos Travellink kan numera registrera sig via Facebook Connect. Det innebär att all nödvändig information hämtas automatiskt och inget nytt användarnamn eller lösenord krävs.