Elanders och Dagens Næringsliv i samarbete

Elanders och Dagens Næringsliv i samarbete Elanders Publishing AS lanserar en ny internet-tjänst baserad på vårt exklusiva förläggaravtal med Brønnøysundregistrene. Ravn är en ny internet-tjänst från Elanders Publishing AS, som levererar uppdaterad företagsinformation. Tjänsten är utvecklad med utgångspunkt från avtalen med Brønnøysundsregistrene och Dagens Næringsliv. Ravn har fokus på att leverera användarvänliga tjänster för näringslivet som ger översikt över kunder, konkurrenter, leverantörer och samarbetspartners. Ravn ger tillgång till uppdaterad företagsinformation både på web och wap, genom att informationen levereras direkt till kunden e-postadress, fax eller direkt till wap-telefon. För vidare information hänvisar vi till http//www.ravninfo.com Kungsbacka 2000-10-26 Kjell Thörnbring VD och Koncernchef För mer information kontakta Kjell Thörnbring eller Bjørn Abrahamsen på 0300-50 000 eller besök vår hemsida på www.elanders.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT01350/bit0001.pdf http://www.bit.se/bitonline/2000/10/26/20001026BIT01350/bit0002.doc