Datum för publicering av ekonomiska rapporter från AB Electrolux 2002

Datum för publicering av ekonomiska rapporter från AB Electrolux 2002 2002-02-08 Bokslutsrapport för 2001 2002-04-18 Bolagsstämma 2002-04-19 Delårsrapport januari - mars 2002-07-18 Delårsrapport januari - juni 2002-10-22 Delårsrapport januari - september Electrolux-koncernen är världens största tillverkare av hushållsmaskiner och utrustning för kök, rengöring samt skogs- och trädgårdsskötsel. Mer än 55 miljoner produkter - som kylskåp, spisar, tvättmaskiner, dammsugare, motorsågar och gräsklippare - säljs varje år till konsumenter och professionella användare i över 150 länder till ett värde av 120 miljarder kronor. Electrolux-koncernen har 93 000 medarbetare och arbetar med ledande varumärken som Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire, Eureka, Husqvarna, Volta och ElektroHelios. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/15/20011115BIT01030/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/15/20011115BIT01030/bit0002.pdf