Datum för publicering av ekonomiska rapporter från AB Electrolux 2004

Datum för publicering av ekonomiska rapporter från AB Electrolux 2004 2004-02-12 Bokslutsrapport för 2003 2004-04-21 Bolagsstämma och Delårsrapport januari - mars 2004-07-16 Delårsrapport januari - juni 2004-10-20 Delårsrapport januari - september Electrolux är världens största tillverkare av hushållsmaskiner och utrustning för kök, rengöring samt skogs- och trädgårdsskötsel. Mer än 55 miljoner produkter - kylskåp, spisar, tvättmaskiner, dammsugare, motorsågar och gräsklippare - säljs varje år till konsumenter och professionella användare i över 150 länder under ledande varumärken som AEG, Electrolux, Zanussi, Frigidaire, Eureka och Husqvarna. Electrolux hade 2002 en omsättning på 133,2 miljarder kronor och 82.000 anställda. För mer information För mer information, kontakta Investor Relations på telefon 08-738 60 03. Electrolux Pressjour har telefon 08-657 65 07. För att ändra eller saga upp denna faxtjänst, vänligen sand hela detta document, med uppgift om ditt namn, företag och faxnummer, till faxnummer 08-738 70 90, med uppgift om vad som ska ändras. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/18/20031218BIT00630/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/18/20031218BIT00630/wkr0002.pdf