ElektronikGruppen erhåller order på drygt 5 Mkr i Polen

ElektronikGruppen erhåller order på drygt 5 Mkr i Polen ElektronikGruppens dotterbolag i Polen har erhållit en order på 650 000 USD (5,4 Mkr) avseende komponenter till spelkiosker. Kund är Polens största kasinooperatör. Leverans kommer att ske under 2003. För närmare information kontakta Johnny Alvarsson VD ElektronikGruppen, 08-759 35 43, 070-589 17 95. ElektronikGruppen är börsnoterat bolag med ca 600 MSEK i omsättning och med ca 300 anställda i 8 länder uppdelat på tre affärsområden. EG Products utvecklar och tillverkar både fiberoptiska produkter och induktiva komponenter till företag som tillverkar och installerar utrustning inom elektronik och telekommunikation. EG Electronic Components marknadsför kundanpassade komponenter till elektronikindustrin i Norden, Baltikum och Storbritannien. EG Production Technology säljer produktionsutrustningar, förbrukningsmaterial och processutbildning till elektronikindustrin i Norden, Baltikum och Polen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/23/20030423BIT01250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/23/20030423BIT01250/wkr0002.pdf