Ellos Home öppnar butik i Kristianstad

Ellos Home öppnar en ny butik för att erbjuda kunder i Skåne och Blekinge möjligheten att inspireras av heminredningssortimentet i butiksmiljö. Den 20 september öppnar Ellos Home i C4 Shopping i Kristianstad, samma dag som shoppingcentret firar sitt 1 års-jubileum. Under senhösten kommer Ellos att bygga ut och erbjuda alla kunder en fullskalig Concept Store.

Butiken kommer att fokusera på heminredning precis som Ellos Homes andra butiker. Ellos får nu en möjlighet att presentera Ellos Home på ett sätt som berör alla sinnen även i Skåne och Blekinge. Målet är att varje besök ska ge kunden ny inspiration och öppna dörren till Ellos hela produktutbud online.

- Våra Ellos Home-butiker är mycket populära och vi kan se att kunderna uppskattar möjligheten att kunna handla även fysiskt. Genom butikskonceptet möjliggör vi en kompletterande upplevelse till vår e-handel, vilken inspirerar och guidar våra kunder samtidigt som vi får möjlighet att stärka varumärket och öka kännedomen om Ellos Home, säger Marina Davarinou, VD på Ellos.

Ellos kommer att skapa en mötesplats där kunderna kan spendera tid och låta sig inspireras. Butiken som är hela 383 kvadratmeter blir ett skyltfönster för att visa upp Ellos Homes bredd av textilprodukter för hemmets alla rum samt möbler, belysning, mattor och dekoration.

För mer information vänligen kontakta:
Marina Davarinou, VD Ellos

Citat

Våra Ellos Home-butiker är mycket populära och vi kan se att kunderna uppskattar möjligheten att kunna handla även fysiskt. Genom butikskonceptet möjliggör vi en kompletterande upplevelse till vår e-handel, vilken inspirerar och guidar våra kunder samtidigt som vi får möjlighet att stärka varumärket och öka kännedomen om Ellos Home.
Marina Davarinou, VD på Ellos