Välkommen till press- och analytikermöte

Nordens största "live" demonstration av E-infostructure Tre världsmästare visar solid infrastruktur Välkommen till press- och analytikermöte EMC, Cisco och Oracle, tre av världens ledande företag inom informationsteknologin, har tillsammans utvecklat ECOstructure, som är ett unikt samarbete inom infrastruktur för e-businessföretag. Välkommen till ett press- och analytikermöte där EMC, Cisco och Oracle tillsammans visar Nordens största demovisning av ECOstructure. På plats får du även chans att prata direkt med bolagens svenska VD:ar. Bolagen har tillsammans utarbetat riktlinjer och rekommendationer som inkluderar databaser, applikationer, informationslagring och nätverk. En ovärderlig hjälp för att uppnå en framgångsrik E-infostructure. En fungerande IT-miljö är en oerhört kritisk faktor för att lyckas och bli ett framgångsrikt företag inom e-business. DATUM: Måndag 4 december TID: 10.00-11.00, förtäring serveras PLATS: Cirkus Djurgårdsslätten 43-45 PROGRAM & DELTAGARE: 10.00-10.05 Inledning - Greger Jerlehagen, Produktchef EMC Sverige 10.05-10.20 Content is King! - Per Hedlund, VD EMC Sverige 10.20-10.35 ECOstructure för snabb tillväxt - Peter Koppelman, VD Cisco Sverige 10.35-10.50 Lösningen för framtidens e-business - Kjell Duveblad, VD Oracle Sverige 10.50-11.00 Frågestund 11.00- Visning av demo ANMÄLAN: För att kunna beräkna förtäring, anmäl er gärna till Susanna Hörnlund på telefon 08-440 12 15. Det går även bra att komma oanmäld. För mer information, vänligen kontakta: Suzan Ahlström, Marknadschef EMC Sverige tel: 08-555 120 00, email: ahlstrom_suzan@emc.com, Roland Chamia, Marcomchef Cisco Sverige mobil: 070-605 90 37, email: rchamia@cisco.com, eller Lennart Johansson, Channel Marketing Manager Oracle Sverige, tel: 08-477 34 01, email: lennart.johansson@oracle.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/27/20001127BIT00380/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/27/20001127BIT00380/bit0002.pdf