MSC Konsult AB har tecknat avtal med Nordea Bank Sverige AB (publ)

MSC Konsult AB har tecknat avtal med Nordea Bank Sverige AB (publ) MSC har tecknat avtal med Nordea Bank Sverige AB (publ) avseende leverans av IT-tjänster. Avtalet gäller för perioden fram till 2003-12- 31. MSC är en långsiktig och stabil partner som skapar kundanpassade IT- lösningar i nära samarbete med kunden. Lösningarna omfattar verksamhetsutveckling, systemutveckling, metodik, infrastruktur och utbildning. Kunderna finns främst inom branscherna bank, försäkring, telekom och transport. MSC har cirka 60 anställda. År 2002 uppgick nettoomsättningen till 56 mkr. Bolaget grundades 1987 och 1998 noterades B-aktien vid Stockholms fondbörs O-lista. För ytterligare information kontakta: Muazzam Choudhury, VD, +46 (0)8-446 55 06 Stellan Nilsson, affärsområdeschef +46 (0)8-446 55 02 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/23/20030523BIT00510/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/23/20030523BIT00510/wkr0002.pdf