• Eniro/

Inbjudan till presentation av Eniros delårsrapport för det första kvartalet 2010

Eniros delårsrapport för det första kvartalet 2010 publiceras omkring kl 08.00 den 28 april. En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas kl 10.00 samma dag.

Program: Eniros koncernchef och vd Jesper Kärrbrink och finansdirektör Jan Johansson presenterar resultatet för det första kvartalet 2010 och besvarar frågor. För att delta: Presentationen, som hålls på engelska, filmas och direktsänds på vår webbplats www.eniro.com. För att delta i telefonkonferensen och därmed kunna ställa frågor, vänligen ring in på något av följande nummer: SE: + 46 (0)8 506 269 30 UK: +44 207 750 9950 USA: +1 8666 765 870 (avgiftsfritt inom USA) Du är även välkommen att se presentationen på plats på Eniros huvudkontor: Gustav III:s Boulevard 40, Frösunda, Solna. Anmäl då deltagande till Åsa Lilja: asa.lilja@eniro.com. I efterhand kommer webbsändningen att finnas tillgänglig på Eniros webbplats www.eniro.com under Investor Relations. Presentationsmaterial kommer att publiceras där innan konferensen startar.