Rapportdatum för Eniro

Ekonomisk information från Eniro kommer under år 2003/2004 att lämnas enligt följande: 2003 Delårsrapport januari-juni 17 juli 2003 Delårsrapport januari-september 3 november 2003   (Observera att datum för delårsrapporten januari-september är ändrat från den 28 oktober till den 3 november 2003)   2004 Bokslutskommuniké 17 februari 2004 Bolagsstämma 31 mars 2004 Delårsrapport januari-mars 26 april 2004 Delårsrapport januari-juni 19 juli 2004 Delårsrapport januari-september 26 oktober 2004       För mer information:   Boel Sundvall, Investor Relations Eniro AB, tel +46 8 634 70 06 eniro.com   Eniro är en av norra Europas ledande aktörer inom vägledande media och vi erbjuder sökrelaterade tjänster i alla kanaler från tryckta kataloger till tjänster via Internet, telefon och i mobila lösningar. Varje dag sker över 5 miljoner sökningar i någon av våra tjänster. Under år 2002 publicerades cirka 700 titlar med en sammanlagd upplaga av 28 miljoner exemplar och på Internet genomfördes över 600 miljoner sökningar. Under 2002 omsatte vi 4 737 MSEK och resultatet före avskrivningar (EBITDA) uppgick till 940 MSEK. Eniro är verksamt i 19 länder och har 4 200 medarbetare. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se