Blir huvudsponsor till Lettlands fotbollsliga

Enlabs ingår avtal med Lettlands herrfotbollsliga (motsvarande Allsvenskan) medförande att Optibet, det ledande varumärket i Baltikum, blir huvudsponsor till högstaligan i Lettland, som framöver heter ”Optibet Virsliga”.

”Vi är väldigt glada och stolta över att vi kommit överens om att Optibet blir huvudsponsor för Lettlands högsta fotbollsliga. Enlabs är ett bolag som strävar efter att ge tillbaka till idrotten och det känns fantastiskt att vi nu får vara med och utveckla fotbollen i landet. Vi är genom detta huvudsponsorer till Lettlands högstaligor i både fotboll och ishockey vilket stärker vår varumärkeskännedom ytterligare i regionen.” säger Dainis Niedra, Regional Director of operations.

Avtalet som gör Optibet till huvudsponsor sträcker sig över säsongerna 2019 och 2020.

Robert Andersson

VD- och koncernchef

robert.andersson@enlabs.se / +371 2 7327810

Om oss