Enlights nyemission tecknad till 92%

Enlights nyemission tecknad till 92% Enlights nyemission har tecknats till 92,1 procent och inbringar därmed cirka 9,0 MSEK till bolaget efter emissionskostnader. Totalt 9 581 635 aktier har tecknats i emissionen à 1 krona. Antalet aktier i Enlight uppgår därmed till 74 569 656 efter emissionen, varav 10 328 349 A-aktier och 64 241 307 B-aktier. Bland de som har tecknat sig i emissionen finns personer i bolagets ledning och styrelse, samt större ägare som Litorina Kapital, Norsk Vekst och Borea. För mer information, kontakta · Anders Lindén, CFO Enlight AB, 08 - 597 961 45, anders.linden@enlight.net · Øyvind Lundgreen, VD Enlight AB, 0703 - 187 682, oyvind.lundgreen@enlight.net ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/12/20041112BIT20230/wkr0001.pdf