Försäljningstillväxt 30% första kvartalet

Försäljningstillväxt 30% första kvartalet Enlights försäljning för första kvartalet 2003 växte med 30,5% jämfört med motsvarande kvartal föregående år, försäljningen uppgick därmed till 13,7 MSEK (10,5). Inom kort kommer Enlights årsredovisning för 2002 att distribueras till samtliga aktieägare. Information om försäljningen för första kvartalet 2003 ingår i årsredovisningen. Enlights fullständiga kvartalsrapport publiceras den 29 april och samma dag hålls även den ordinarie bolagsstämman. För ytterligare information, kontakta Urban Doverholt, VD Enlight AB, 08 - 597 960 00 Enlight är Europas ledande företag inom test och certifiering online. Över 6 miljoner tester har tagits i över 3000 testcenter via Enlights lösningar, och Enlight har kontor i Sverige, Tyskland, England, Nederländerna, Belgien och Österrike. Enlight grundades 1993, och är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. Affärsidén är att inspirera och förenkla din personliga och professionella utveckling, genom att leverera onlinelösningar för kvalitetssäkrat lärande. Enlight levererar i dag rikstäckande certifieringslösningar i Tyskland, Storbritannien, Irland, Holland, Belgien, Sverige, Norge, Danmark, Australien, Nya Zeeland, Schweiz, Liechtenstein Österrike och Kanada. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00040/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00040/wkr0002.pdf