Fortsatt förbättring av resultat

Delårsrapport Januari - september 2003 Enlight AB (publ) Fortsatt förbättring av resultat * Omsättning för kvartalet 8,7 MSEK (9,0). * Rörelseresultatet för kvartalet förbättrades till -4,3 MSEK (-8,2). * Intäkter från befintliga kontrakt växer - förskjutning av större säljprojekt. * Prognos om positivt resultat för fjärde kvartalet. För ytterligare information, vänligen kontakta: Urban Doverholt, VD Enlight AB Urban.Doverholt@enlight.net, 08-597 960 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/27/20031027BIT00070/wkr0001.pdf Hela rapporten