Epsilon: Inbjudan till press- och analytikerträff

Epsilon: Inbjudan till press- och analytikerträff · Tomas Franzén presenterar styrelsens rekommendation till aktieägarna i Epsilon · Dan Olofsson presenterar Danirs syn på erbjudandet Med anledning av Danir ABs erbjudande till aktieägarna i Epsilon AB (publ) har Epsilon och Danir valt att vid ett och samma tillfälle informera om Epsilons och Danirs syn på erbjudandet. Plats: Victoriasalen, Birger Jarlsgatan 20 Tid: Torsdagen den 6 februari kl 14.00 Vid presskonferensen närvarar även Staffan Andersson, VD i Epsilon. För ytterligare information kontakta: · Anders Johnsson, VD, Danir AB, 040-665 90 00 · Staffan Andersson, VD, Epsilon AB, mobil 0703- 27 39 00 Epsilon är en ledande leverantör av kvalificerade konsulttjänster inom högteknologisk produktutveckling och har drygt 900 medarbetare. Genom att utveckla produkter och koncept från idé till marknad, flyttar Epsilon fram sina kunders marknadspositioner. Epsilon är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. (www.epsilongroup.net) Detta pressmeddelande får inte distribueras eller offentliggöras i USA, Australien, Japan eller Kanada. Erbjudandet riktar sig ej till sådana personer vars deltagande förutsätter ytterligare registrerings- eller andra åtgärder än vad som följer av svensk rätt. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/05/20030205BIT00940/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/05/20030205BIT00940/wkr0002.pdf