Flaggningsmeddelande - EQT säljer aktierna i Ballingslöv

Flaggningsmeddelande - EQT säljer aktierna i Ballingslöv Investerarna bakom riskkapitalfonden EQT Scandinavia I har den 12 mars 2003 sålt 1.982.496 aktier i Ballingslöv International AB (publ). EQT Scandinavia I äger efter denna försäljning ej några aktier i Ballingslöv. Kontaktperson: Fredrik Åtting, Partner, EQT Partners AB, +46-70-544 06 38 För ytterligare information om EQT kontakta: Caroline Rosén, Partner, IR & Communication, EQT Partners AB, +46-8-440 53 37 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/12/20030312BIT00680/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/12/20030312BIT00680/wkr0002.pdf

Om oss

EQT en differentierad investeringsfirma med mer än 62 miljarder euro i rest kapital och omkring 41 miljarder euro i förvaltat kapital i 19 aktiva fonder. EQT-fonderna har portföljbolag i Europa, Asien och USA med en total omsättning på cirka 21 miljarder euro och 127 000 anställda. EQT arbetar med sina portföljbolag för att uppnå en hållbar tillväxt, operationell effektivitet och marknadsledande position. Mer info: www.eqtgroup.comFölj EQT på Twitter och LinkedIn