Esa Pruikkonen med dess grundare Esa Tapani Pruikkonen, lanserar ny landningssida för fastighetsutveckling

Esa Pruikkonen lanserar en ny hemsida. Företaget arbetar med att utveckla planlösningar och förädla fastigheter i kommersiellt syfte för att öka deras lönsamhet. Investerare och andra nyfikna kan på den nya hemsidan läsa mer om företaget och deras tjänster samt kontakta företaget via hemsidan.

Nuvarande och potentiella framtida kunder kan ta reda på information om verksamheten från hemsidan. Där går det också att hitta adress och telefonnummer till företaget. Med hjälp av kontaktformuläret på hemsidan är det nu även möjligt att ställa frågor till eller anlita Esa Pruikkonen direkt via den nya hemsidan för ditt nästa projekt inomm fastighetsutveckling.

Esa Pruikkonen är belagt i Kungsängen, Stockholm, och riktar sig till investerare som vill optimera vinsten på kommersiella lokaler. Företaget jobbar tätt med sina kunder, och erbjuder sin kompetens och resurser med allt från planläggning till det praktiska byggandet och renoveringen. Projekten kan variera i storlek och röra sig om en enklare ombyggnad eller något helt nytt, men oavsett skala tar sig teamet på Esa Pruikkonen an varje projekt med stort engagemang.

Hållbarhet är en viktig del i företagets policy, liksom att ta vara på fastigheters unika historia även vid ombyggnad och renovering.

Investerare och entreprenörer som äger en eller flera fastigheter som ska nyttjas ur ett kommersiellt syfte kan behöva få denna eller dessa upprustade och förädlade för att maximera vinsten och se till att den på bästa sätt kan tjäna sitt syfte. Ofta har en sådan här förädling goda effekter på området i stort då det blir en mer attraktiv del i stadsbilden.

Fastigheter som kan förädlas med Esa Pruikkonens hjälp innefattar köpcentrum och butiker, lägenheter, hotell, industrier med mera. Det kan också röra sig om lokaler som brukats för ett syfte och nu ska byggas om för att tjäna ett annat kommersiellt syfte.

Esa Pruikkonen bistår och samarbetar med kunderna gällande alla steg från förstudie och första analys till färdigt resultat, med sitt starka och mångkunniga team. Lagar, krav och kommunala regler är också en viktig del i arbetet.

Företaget lägger också stor vikt vid hänsyn och empati till omgivningen med respekt för både miljö och medmänniska. Esa Pruikkonen betonar att i den moderna tiden då marknaden för kommersiell fastighetsförädling växer sig allt starkare och hållbarhet och empati är ledfrågor, axlar både företaget och kunden ett stort socialt ansvar som det gäller att ta vara på i varje steg under projektets gång.

Fastighetsägare som nyttjar eller avser nyttja sina lokaler i kommersiellt syfte, och vill se till att de kan användas på bästa sätt och maximera vinsterna på ett hållbart sätt och med respekt för omgivningen, kan alltså ta del av information och kontakta Esa Pruikkonen på deras nya hemsida för att få svar på frågor och anlita ett företag med många kompetenser som samarbetar med dem från början till slut, i så stor eller liten skala som behövs. Det är en växande marknad som med rätt hjälp kan visa sig bli mycket lukrativ.

Esa Tapani Pruikkonen

Esa Pruikkonen

Kungsvägen 6 E

196 41 Kungsängen