EYEONID GROUP AB: Offentliggörande av memorandum inför företrädesemission

Styrelsen för Eyeonid Group AB (publ) offentliggör idag sitt memorandum inför den av styrelsen beslutade företrädesemissionen. Beslutet fattades med stöd av bemyndigande från bolagsstämma den 15 juni 2017.

Memorandum finns tillgängligt på Bolagets hemsida (www.eyeonid.com/investor/documents) samt på Eminova Fondkommissions hemsida (www.eminova.se). Praktiska frågor rörande företrädesemissionen riktas till Eminova Fondkommission som är Bolagets rådgivare.

Denna information är sådan information som Eyeonid Group AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 3 oktober 2017.