• Eyeonid Group AB/

EYEONID GROUP AB (publ): Bjuder in till digitalt informationstillfälle för aktieägare torsdagen den 4:e november 2021

Eyeonid Group AB välkomnar sina aktieägare till digitalt informationstillfälle för aktieägare torsdagen den 4:e november 2021, kl 16.00.

Syftet med informationstillfället är att informera om:

• Presentation av Georg Tsaros, tillträdande VD
  • Kvartalsrapport 3
  • Affärsstatus
  • Riktningen framåt
  • Indikativ målbild

Informationstillfället kommer att ske digitalt och länk kommer att hållas tillgänglig på bolagets hemsida i god tid före utsatt starttidpunkt.

Erik Hallberg, styrelseordförande, Eyeonid Group AB (publ.)

E-post: erik.hallberg@eyeonid.com

Om EyeonID

Eyeonid Group AB (publ) grundades 2015 och är en SaaS-leverantör som genom egenutvecklad teknologi för insamling, analys och paketering av data utvecklar och säljer smarta lösningar som gör livet på internet enklare och tryggare för människor, företag och organisationer. Bolaget tillhandahåller i affärslösningar inom IT säkerhet, integritetsskyddande tjänster och AI baserade datalösningar. Dessa riktas i första hand mot B2B marknaden i Europa för branscher som t.ex. bank, försäkring, telekom, health-tech samt service och eventindustrin. I koncernen ingår affärsområdena EyeonID, Bolder, Air By Bolder och EyeonTEXT.