Eyeonid Group AB (publ) tidigarelägger kvartalsrapport med hänsyn till kommande extra bolagsstämma

Eyeonid Group AB (publ) har kallat till extra bolagsstämma den 7 november 2019. Mot bakgrund av detta tidigarelägger bolaget sin kvartals-/interimsrapport för tredje kvartalet 2019. Rapporten publiceras den 6 november 2019.

Eyeonid Group AB (publ) kommer med anledning av extra bolagsstämma den 7 november 2019 att tidigarelägga kvartalsrapporten avseende det tredje kvartalet 2019. Rapporten publiceras onsdagen den 6 november 2019.

Patrik Ugander VD Eyeonid Group AB (publ)
Tfn: 070-5440168
E-post:
patrik.ugander@eyeonid.com

Denna information är sådan information som Eyeonid Group AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 november 2019, kl 08:30 CET.