Delårsrapport januari-mars 2003

Delårsrapport januari - mars 2003 · Resultat efter finansnetto uppgick till 31,4 (30,2) MSEK · Omsättningen ökade med 2 % till 379 (371) MSEK · Orderingången uppgick till 398 MSEK Habo den 28 april 2003 Bo Eveborn Verkställande direktör Upplysningar kan lämnas av Bo Eveborn, VD eller Ulf Karlsson, ekonomidirektör, tel 036-10 85 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/28/20030428BIT00770/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/28/20030428BIT00770/wkr0002.pdf Hela rapporten