Flaggningsmeddelande

Flaggningsmeddelande Rolf L Nordström har underrättat Tripep AB om att det av honom kontrollerade bolaget Dormant Properties AB har förvärvat 518.156 aktier i Tripep AB (publ). Dormant Properties AB äger efter förvärvet 3. 118.156 aktier i Tripep AB. Detta motsvarar av det totala aktiekapitalet och röstetalet i Tripep AB 22,5 procent exklusive full utspädning av utestående optionsrätter och 19,6 procent inklusive utspädning av utestående optionsrätter. För information kontakta Rolf L Nordström mobil 0044 7776 137400 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/20/20030320BIT00310/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/20/20030320BIT00310/wkr0002.pdf