Konstituerande styrelsemöte i Tripep AB

KONSTITUERANDE STYRELSEMÖTE I TRIPEP AB Vid extra bolagsstämma i Tripep AB den 17 september 2002 valdes till ny styrelse Rolf L. Nordström, Anders Vahlne, Matti Sällberg och Erik Nerpin. Vid konstituerande styrelsemöte efter bolagsstämman utsågs Rolf L. Nordström till styrelsens ordförande. Styrelsen beslutade att utse Johan Ihre till ny verkställande direktör. Johan Ihre, född 1948, har under lång tid varit verksam i bank och finansbolag och kommer närmast från Cisco Capital. TRIPEP AB (publ) Styrelsen Vid frågor kontakta Rolf L. Nordström Anders Vahlne mobil 0044 7776 mobil 0709 28 137400 05 28 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/18/20020918BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/18/20020918BIT00180/wkr0002.pdf