Prospekt avseende återköp av aktier

Prospekt avseende erbjudande till aktieägarna i Tripep AB om återköp av aktier Prospekt avseende erbjudande till aktieägarna i Tripep AB om återköp av aktier har nu registrerats hos Finansinspektionen och finns tillgängligt på bolagets hemsida www.tripep.se. Prospektet och anmälningssedel kommer att skickas ut till aktieägare i Tripep som den 8 april 2003 var direktregistrerade hos VPC AB och beräknas vara aktieägarna tillhanda omkring den 11 april 2003. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/08/20030408BIT01250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/08/20030408BIT01250/wkr0002.pdf