Pressmeddelande från FastPartner AB

Pressmeddelande från FastPartner AB måndagen den 17 mars 2003 Styrelsen för FastPartner har vid dagens styrelsesammanträde beslutat rekommendera bolagsstämman i FastPartner, som hålls den 23 april 2003, att besluta om att utdelning ska lämnas med 50 öre per aktie, varav 25 öre utgör en extra utdelning. Som avstämningsdag föreslås 28 april 2003. Stockholm den 17 mars 2003 FastPartner AB Sven-Olof Johansson Tel 08-4023460 (direkt 4023465) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/17/20030317BIT00740/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/17/20030317BIT00740/wkr0002.pdf