Finepart tecknar agentavtal för Frankrike

Finepart har tecknat agentavtal med Multistation som är en väletablerad aktör inom maskinförsäljning i Frankrike. Företaget etablerades 1987 och har en produktportfölj där Fineparts maskiner passar väl in.

Multistation har samarbetat med bland andra Arcam, vilket stärker vår tro att bolaget är lämpligt att etablera ny teknik på maskinmarknaden.

I och med detta avtal har Finepart nu agenter i de väsentligaste regionerna i Europa.

Christian Öjmertz
E-post: ir@finepart.com

Denna information är sådan information som Finepart Sweden AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 20 december 2017.