Folksam. Fond AB Årsberättelse 2002

Folksam. Fond AB Årsberättelse 2002 Folksam Fond AB Årsberättelse 2002 - Aktiefond Asien 2 - Aktiefond Europa 6 - Framtidsfonden 10 - Förvaltningsfonden 14 - Globala Miljöfonden 21 - Idrottsfonden 26 - Aktiefond Japan 33 - Obligationsfonden 37 - Penningmarknadsfonden 40 - Aktiefond Sverige 43 - Aktiefond USA 47 - Redovisningsprinciper 51 - Valutakurser 51 - Jämförelseindex 52 - Ägarpolicy 53 - Förändringar i organisationen 54 Folksam är ett modernt försäkringsbolag med ett stort utbud av försäkringar, spar- och lånemöjligheter för alla behov. Varannan svensk, vartannat hem, var fjärde bil och nittio procent av alla som idrottar är försäkrade genom Folksam. Den kunskap vi får använder vi för att öka trafiksäkerheten, bidra till människors hälsa och minska miljöpåverkan. Folksam grundades 1908 och har cirka 70 kontor i hela Sverige. Läs gärna mer på www.folksam.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040322BIT20190/wkr0006.pdf Hela rapporten