Folksam.Fond Årsredovisning 2002

Folksam.Fond Årsredovisning 2002 Folksam Fond AB Årsberättelse 2002 · Aktiefond Asien 2 · Aktiefond Europa 6 · Framtidsfonden 10 · Förvaltningsfonden 14 · Globala Miljöfonden 21 · Idrottsfonden 26 · Aktiefond Japan 33 · Obligationsfonden 37 · Penningmarknadsfonden 40 · Aktiefond Sverige 43 · Aktiefond USA 47 · Redovisningsprinciper 51 · Valutakurser 51 · Jämförelseindex 52 · Ägarpolicy 53 · Förändringar i organisationen 54 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040317BIT20750/wkr0006.pdf Hela rapporten