Folksam Förenade Liv Fonder. Årsberättelse 2002

Folksam Förenade Liv Fonder. Årsberättelse 2002 Förenade Liv Fonder Årsberättelse 2002 - Sverigefonden 2 - Världenfonden 6 - Obligationsfonden 10 - Redovisningsprinciper 14 - Valutakurser 14 - Jämförelseindex 15 - Ägarpolicy 15 Folksams kunskap inom trafiksäkerhet är känd över hela världen. Vartannat år sedan 1984 presenteras rapporten "Hur säker är bilen?", en sammanställning baserad på verkliga olyckor. Folksam är en av de största aktörerna i Sverige när det gäller bilförsäkringar, och arbetar aktivt med bland annat trafiksäkerhet och miljö för att bidra till ett långsiktigt hållbart samhälle och trygghet för individen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040322BIT20280/wkr0006.pdf Hela rapporten