Folksam.KPA Fonder Årsrapport 2000

Folksam.KPA Fonder Årsrapport 2000 KPA Fonder Årsberättelse 2000 · VD har ordet 1 · Våra etiska kriterier 2 · Sverige och världen i fokus 4 · Etisk förvaltning med finansiella glasögon 7 · Så arbetar vi med etik i pratiken 9 · Vad är risk? 11 · Besök www.kpa.se 14 · Vi som arbetar med KPA Fonder 15 · KPA Etisk Aktiefond - årsredogörelse 17 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning · KPA Etisk Blandfond 1 - årsredogörelse 25 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning · KPA Etisk Blandfond 2 - årsredogörelse 33 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning · KPA Etisk Räntefond - årsredogörelse 42 Fondens innehav, förvaltningsberättelse, balans- och resultaträkning · Fondöversikt 45 · Redovisningsprinciper 45 · Allmänna bestämmelser och fondbestämmelser 47 · Ordlista 52 · Anmälningsblankett för månadssparande Folksam är ett modernt försäkringsbolag med ett stort utbud av försäkringar, spar- och lånemöjligheter för alla behov. Varannan svensk, vartannat hem, var fjärde bil och nittio procent av alla som idrottar är försäkrade genom Folksam. Den kunskap vi får använder vi för att öka trafiksäkerheten, bidra till människors hälsa och minska miljöpåverkan. Folksam grundades 1908 och har cirka 70 kontor i hela Sverige. Läs gärna mer på www.folksam.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/01/01/20040318BIT20460/wkr0006.pdf Hela rapporten