Folksam Lo Fond AB. Årsberättelse 2002

Folksam Lo Fond AB. Årsberättelse 2002 Folksam LO Fond AB Årsberättelse 2002 - Folksam LO Sverige 2 - Folksam LO Världen 6 - Folksam LO Obligation 14 - Folksam LO Västfonden 18 - Redovisningsprinciper 22 - Valutakurser 22 - Jämförelseindex 23 - Ägarpolicy 23 - Förändringar i organisationen 24 Folksams kunskap inom trafiksäkerhet är känd över hela världen. Vartannat år sedan 1984 presenteras rapporten "Hur säker är bilen?", en sammanställning baserad på verkliga olyckor. Folksam är en av de största aktörerna i Sverige när det gäller bilförsäkringar, och arbetar aktivt med bland annat trafiksäkerhet och miljö för att bidra till ett långsiktigt hållbart samhälle och trygghet för individen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/01/20040322BIT20230/wkr0006.pdf Hela rapporten